Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем,не идва антифриз до казанчето по мъркуча който идва от дросела.Някои имал ли е подобен проблем и ако да проблема,запушването във дросела ли да го търся?
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • сигурен ли си че водната помпа върти.
      иначе за да се запуши, трябва някой голям боклук да заседне.
      при всички положения, от отоплението на дросела няма никакъв смисъл и можеш да му направиш байпас.
      точка

      Comment


      • Да,нали ако не върти помпата колата ще загрява повече от колкото трябва,даже ще прегрее.!
        Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 18:59.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • С какъв диференциал излиза фабрично 145/6 с 1.8 16v мотор? На едно място дават 3.73 на друго 3.56.

          Comment


          • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
            Да,нали ако не върти помпата колата ще загрява повече от колкото трябва,даже ще прегрее.!
            ако почне да превърта турбината на водната помпа, обикновено на празен ход се вижда че не тече от маркучето на дроселовата. при по-високи обороти тръгва.
            така е на повечето коли, на тс сигурно е същото.
            точка

            Comment


            • Колеги, с ксенон съм и преди 2 дена си смених крушките сега с новите и 2те трептят и не спират.. баластите са ок понеже слагам старите крушки и няма трептене. Баластите са АС (мисля) като купувах крушките ме питаха за какъв тип баласти и им казах. Възможно ли е ако баластите да DC за това да трептят- или ако са DC въобще няма да запалят крушките.??
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • мисля че има такъв вариант. върни тези и пробвай с другия тип.
                точка

                Comment


                • Първоначално публикувано от roshaf Покажи съобщение
                  И четирите болта са пострадали. Как може да има такова нехайство при положение, че от това което правят зависи живота на човек, нищо че не е толкова сложно поставянето на джанта . Таа личи си че има останала някаква резба. В смисал затъпена е ( а в една от дупките в началото почти няма никой). Ще я мина с медчик с размера на болта и ще пробвам със здрав да видим кво ще стане.
                  Edit: В английски форум четох, че дори и да се прокара старата резба, при следващото сваляне на джантата ще падне. Вярно ли е?
                  Виж сега, главина за 1.4 с все шенкела ще си намериш за по 20лв бройката, направо им слагаш едни нови лагери ако си перфекционист и си караш спокойно. Няма нужда да се чудиш "Ами ако..", пък недай си боже стане... Не си играй на късметчета с резбичка "тука има,тука нема" ! ! !

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                    С какъв диференциал излиза фабрично 145/6 с 1.8 16v мотор? На едно място дават 3.73 на друго 3.56.
                    1.8 е с 3.733

                    sigpicex
                    147Q2
                    300bhp/606nm
                    Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                    Comment


                    • Така по моя проблем за който питах по горе се оказа че има запушване във термостата точно във тая част от която излиза охладителна течност посока по мъркучлето към дроселовата клапа,отстраняването на проблема стана със парче тел и кръщаване на някои Италиански роднини .Проблема според мен се получи вследствие на използване на добавка за спиране на течове по радиатора и охладителната система.E ефект имаше но и впоследващ друг проблем.Извода е не ползвайте никога такива добавки защото са нож със две остриета..
                      АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
                        Така по моя проблем за който питах по горе се оказа че има запушване във термостата точно във тая част от която излиза охладителна течност посока по мъркучлето към дроселовата клапа,отстраняването на проблема стана със парче тел и кръщаване на някои Италиански роднини .Проблема според мен се получи вследствие на използване на добавка за спиране на течове по радиатора и охладителната система.E ефект имаше но и впоследващ друг проблем.Извода е не ползвайте никога такива добавки защото са нож със две остриета..
                        Каква беше добавката която ползва?
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • е, щом си слагал добавка, нормално е да се случат такива неща.
                          точка

                          Comment


                          • Като се видим ще ти я покажа остана само шишенцето.
                            АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                            Comment


                            • Здравейте колеги, случайно някой да е свалял ECU-то на 146 JTD, та да ме ориентира къде се намира?
                              92' Alfa Romeo 33 1,4 boxer SW(66kW)-бивша
                              95'Alfa Romeo 155 1,9TD(67kW)-бивша
                              90'Alfa Romeo 33 1.7 16V boxer(97kW) -бивша
                              00'Alfa Romeo 146 1.9JTD(77kW+)-настояща

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DJ Покажи съобщение
                                Здравейте колеги, случайно някой да е свалял ECU-то на 146 JTD, та да ме ориентира къде се намира?
                                На пасажера в краката.
                                Fiat Punto 1.4GT 1996
                                Hyundai Tucson 2.0 2007
                                Renault Clio 1.5 2019

                                Comment

                                Working...
                                X